Μια σοκαριστική υπόθεση γνωριμίας μιας ανήλικης και ενός 23χρονου από την Πάτρα μέσω διαδικτυακής εφαρμογής, έφερε στο φως ο Τάσος Τεργιάκης από τον αέρα του Πρωινού. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η 12χρονη συνομιλούσε με τον 23χρονο και έφυγε μόνης από την Αθήνα για την Πάτρα να τον συναντήσει. Συγκλονίζουν τα λόγια της μητέρας της που μίλησε στο Πρωινό.
Δείτε το απόσπασμα εδώ



