Αθώα κρίθηκε από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο της Αθήνας η ηθοποιός Παναγιώτα Βλαντή, η οποία ήταν κατηγορούμενη για συκοφαντική δυσφήμιση σε βάρος του ηθοποιού και σκηνοθέτη, Γιώργου Κιμούλη. Η υπόθεση που έφτασε στις δικαστικές αίθουσες, αφορούσε σε δηλώσεις της ηθοποιού για κακοποιητική συμπεριφορά του συναδέλφου της προς συνεργάτες του.
Απαλλακτική ήταν και η εισαγγελέας της έδρας, η οποία αγορεύοντας πρότεινε την απαλλαγή της κατηγορούμενης, τονίζοντας ότι διατύπωσε πεποιθήσεις, που θεωρούσε αληθινές, βασιζόμενη σε μαρτυρίες συναδέλφων και σε στοιχεία που ήταν ήδη γνωστά στον καλλιτεχνικό χώρο. Όπως ανέφερε, δεν προέκυψε ο απαιτούμενος δόλος για τη στοιχειοθέτηση του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφήμισης.



