Η Χριστίνα Λαμπίρη, μια από τις πιο εμβληματικές παρουσίες στην ελληνική τηλεόραση, έκανε πρόσφατα δηλώσεις που σίγουρα προκάλεσαν αίσθηση. Στην εκπομπή Breakfast@Star και στον συνάδελφό της Πάνο Παπαδόπουλο, η γνωστή δημοσιογράφος μοιράστηκε την επιθυμία της να βρεθεί κάποια στιγμή στη δημόσια τηλεόραση, αναφέροντας πως αυτή είναι η μεγαλύτερή της φιλοδοξία.
Ο μεγάλος της καημός
Η Χριστίνα Λαμπίρη δεν έκρυψε τον καημό της, δηλώνοντας: «Είναι ο καημός μου να κάνω εκπομπή στην ΕΡΤ. Όσο manifest κι αν έχω κάνει, δεν μου ‘χει κάτσει. Κάτι δεν κάνω σωστά». Αυτή η δήλωση αποκαλύπτει μια βαθιά επιθυμία να εργαστεί στη δημόσια τηλεόραση, ένα στόχο που φαίνεται να την κατευθύνει επαγγελματικά.
Η δημοσιογράφος συνεχίζει, εκφράζοντας την εκτίμησή της για τις εκπομπές άλλων: «Φυσικά και αγαπώ την εκπομπή που κάνουν η Νάνσυ Ζαμπέτογλου και ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, που θεωρώ ότι είναι υπόδειγμα τηλεοπτικής εκπομπής». Αυτή η αναγνώριση δείχνει την αλληλεγγύη που έχει με τους συναδέλφους της, αλλά και την υψηλή ποιότητα που εκτιμά στην τηλεόραση.
Ψυχαγωγία και δημόσια τηλεόραση
Η Χριστίνα κατέθεσε τη γνώμη της για το είδος της τηλεόρασης που πιστεύει ότι αρμόζει στη δημόσια σφαίρα. Δήλωσε: «Είναι μια ψυχαγωγική εκπομπή άλλωστε. Εγώ δεν πιστεύω στο infotainment καθόλου. Η δημόσια τηλεόραση, για μένα, είναι prestige». Με αυτές τις λέξεις, η Λαμπίρη μας μεταφέρει την πεποίθησή της πως η δημόσια τηλεόραση έχει τη δυνατότητα να προσφέρει ποιοτική ψυχαγωγία, που είναι αναγκαία σε μια κοινωνία που αναζητά αξιόπιστους και ποιοτικούς πόρους ενημέρωσης και ψυχαγωγίας.
Αναγνωρίζει την κριτική που έχει δεχτεί κατά το παρελθόν για τις δηλώσεις της σχετικά με τη δημόσια τηλεόραση, λέγοντας: «Παρά το γεγονός ότι κάποια στιγμή το ‘χα πει δημόσια και ένιωσα την κατακραυγή των εκπομπών, δεν είπα ότι δεν ευγνωμονώ το μέσο που μου έδωσε την ευκαιρία να ξεχωρίσω και να κάνω καλά τη δουλειά μου». Αυτή η δήλωση δείχνει ότι, αν και η Λαμπίρη αναγνωρίζει τις προκλήσεις της βιομηχανίας, παραμένει ευγνώμονη για τις ευκαιρίες που της έχουν δοθεί.
Η ανάγκη για ποιοτική τηλεόραση
Η Χριστίνα Λαμπίρη υπογράμμισε τη σημασία της δημόσιας τηλεόρασης προσθέτοντας: «Η δημόσια τηλεόραση, όμως, έχει την άνεση να κάνει μια τηλεόραση που πιστεύω ακράδαντα ότι πάρα πολλοί συνάδελφοι θα ήθελαν να την κάνουν αλλά δεν τους επιτρέπεται». Αυτή η δήλωση θέτει ένα σημαντικό ερώτημα σχετικά με την ελευθερία και την καινοτομία στην τηλεόραση και προτείνει ότι μπορεί να υπάρχουν περιορισμοί που εμποδίζουν τους δημιουργούς να εκφραστούν ελεύθερα.
Η συζήτηση γύρω από την ποιοτική τηλεόραση είναι πάντα επίκαιρη, με τους τηλεθεατές να αναζητούν περιεχόμενο που να τους εμπνέει και να τους ενημερώνει. Στην εποχή της υπερπληροφορίας και του infotainment, η Λαμπίρη έρχεται να μας υπενθυμίσει την αξία της αληθινής ψυχαγωγίας που εστιάζει στον άνθρωπο και στα θέματα που τον απασχολούν.



