Η Μαρίνα Σάττι βρέθηκε στο Ηρώδειο χθες βράδυ και η κάμερα του Πρωινού τη συνάντησε μετά το τέλος της παράστασης. Η γνωστή τραγουδίστρια, στις ερωτήσεις της δημοσιογράφου Ελένης Παπαδόγια για τη δικαστική διαμάχη με τη Στέλλα Μπεζαντάκου αρκέστηκε να απαντήσει πως η συναυλία που παρακολούθησε ήταν μια χαρά. Δείτε το απόσπασμα εδώ
Η Μαρίνα Σάττι βρέθηκε στο Ηρώδειο χθες βράδυ και η κάμερα του Πρωινού τη συνάντησε μετά το τέλος της παράστασης. Η γνωστή τραγουδίστρια, στις ερωτήσεις της δημοσιογράφου Ελένης Παπαδόγια για τη δικαστική διαμάχη με τη Στέλλα Μπεζαντάκου αρκέστηκε να απαντήσει πως η συναυλία που παρακολούθησε ήταν μια χαρά.
Δείτε το απόσπασμα εδώ