Συναγερμός σήμανε το βράδυ της Τετάρτης στο Αττικόν Νοσοκομείο όταν ένας 90χρονος επιχείρησε να μπει με μαχαίρι στο θάλαμο που νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού.
Ένας 90χρονος άνδρας επιχείρησε, το βράδυ της Τετάρτης, να μπει στο θάλαμο που νοσηλέυεται η Μάρω Κοντού Αττικόν έχοντας μαζί μία γλάστρα και ένα κουτί με γλυκά που μέσα είχε βάλει ένα μαχαίρι.
Σύμφωνα με όσα είναι γνωστά, ο υπερήλικας πήγε στην είσοδο του νοσοκομείου, κρατώντας μία γλάστρα και ένα κουτί με γλυκά. Δήλωσε στον άνδρα της ασφάλειας του νοσοκομείου ότι είναι συγγενής της Μάρως Κοντού και ότι θέλει να την επισκεφθεί στο δωμάτιό της.



